Paslaugos Technologijos

3 dažniausios klaidos, daromos kuriant tinklaraštį

Tinklaraščio kūrimas iš pirmo žvilgsnio gali pasirodyti paprasta užduotis. Dažnai manoma, kad kurti tekstus ir juos publikuoti gali kiekvienas. Vis dėlto, pradėjus tai daryti, paaiškėja, kad tai nėra taip jau lengva. Tiek pradedantieji tinklaraštininkai (blogeriai), tiek verslininkai tokiu atveju pakankamai dažnai padaro klaidų, kurios apsunkina užsibrėžtų tikslų siekimą. Taigi plačiau aptarsime 3 pagrindines iš jų.

1. Netinkamas domenas

Kiekvienam internetiniam projektui reikalingas domenas, tinklaraštis – ne išimtis. Tiesa, kai jis yra papildomas puslapis verslo svetainėje, atskirai domenu rūpintis nereikia. Tačiau dabar įsivaizduokime, kad tinklaraščio kūrimas – pagrindinė jūsų veikla. Taigi, norint pradėti tai daryti, pirmiausia reikia domeno. Visgi ties jo pasirinkimu dažnai ir suklystama.

Sėkmingas tinklaraštis paprastai yra neatsiejamas nuo puikaus pavadinimo – tokio, kuris yra lengvai įsimenamas, atpažįstamas, patrauklus skaitytojui ir atspindintis turinį. Toks pat turėtų būti ir domenas, kuris dažniausiai būtent ir sutampa su tinklaraščio pavadinimu. Taigi skirkite pakankamai laiko jo pasirinkimui, taip susikurdami tvirtą pagrindą sėkmei. Jeigu jūsų galvoje sukasi net keli patinkantys domenai, galbūt dabar pats metas apsispręsti ir užregistruoti tą vienintelį?

2. Neaktualios temos

Toliau verta pereiti prie tinklaraščio turinio. Su juo būtent ir susijusi kita dažnai pasitaikanti klaida – neaktualių temų pasirinkimas. Kuriant tinklaraštį svarbu suprasti savo tikslinę auditoriją. Nesvarbu, ar esate blogeriai, ar verslininkai – to nederėtų praleisti. Tik suprasdami, kas yra jūsų tikslinė auditorija, galite išsiaiškinti, kas jai aktualu, įdomu ir taip pasirinkti atitinkamas įrašų temas. Kitu atveju galima sulaukti kur kas mažiau skaitytojų nei tikimasi.

3. Per retas arba nenuoseklus įrašų publikavimas

Tam, kad tinklaraštis būtų sėkmingas ir suteiktų norimus rezultatus, į jo kūrimą derėtų pažvelgti atsakingai. Tai reiškia, kad įrašai turėtų būti publikuojami pakankamai dažnai ir nuosekliai. Įkeliant vieną tekstą per mėnesį arba retkarčiais vienu metu paskelbiant daug turinio, naivu tikėtis gerų rezultatų. Visgi tokia klaida daroma neretai.

Ekspertų nuomone, reikėtų publikuoti mažiausiai vieną tinklaraščio įrašą per savaitę. Tačiau persistengti taip pat nerekomenduojama – iki trijų įrašų per savaitę pilnai pakanka. Manote, kad tai labai daug? Štai jums paprastas atsakymas: kiekvienas tinklaraščio įrašas – tai būdas pasiekti naujus skaitytojus, kurie gali tapti jūsų klientais. Taigi, kuo dažniau publikuojamas aukštos kokybės turinys, atitinkantis vartotojų poreikius, tuo didesnė tikimybė, kad būsite pastebėti.

Nors tinklaraščio kūrimas kai kuriems atrodo „pasenęs reikalas“, taip toli gražu nėra. Tai gali būti tiek savęs realizavimo būdas tiesiog mėgstant rašyti, tiek pagalbinė verslo priemonė, padedanti pritraukti potencialius klientus. Bet kokiu atveju, siekiant sėkmės, jame turėtų būti skelbiamas aktualus, naudingas, įdomus ir taisyklingai parašytas turinys. Tad paskirkite laiko skaitytojų pažinimui, susikurkite svetainę, susidarykite turinio planą ir imkitės darbo – netrukus pajusite, kaip tinkamas pasiruošimas ir įdirbis atneša naudos.

Leave a Reply