Treniruokliai ir jų nauda kūnui

irklavimo treniruoklis

irklavimo treniruoklisKai kurie sportuojantys ir fizinį aktyvumą palaikantys žmonės nėra linkę naudotis sporto salių siūlomomis galimybėmis mankštintis treniruokliais. Jiems labiau priimtina bėgioti lauke, mokytis kovos menų, šokti ir taip toliau. Žinoma, šios veiklos lavina visą kūną ir padeda palaikyti gražią figūrą, tačiau kartais neprilygsta treniruoklių siūlomai naudai žmogaus kūnui.

Skirtingų rūšių treniruokliai yra skirti lavinti skirtingas kūno dalis ir jų raumenis. Taip pat jais atliekamos treniruotės skatina kraujotaką ir stiprina širdies darbą – šią funkciją atlieka kardio treniruokliai. Taip pat šiais treniruokliais efektyviai deginami riebalai.

Jėgos treniruokliai skirti sutvirtinti ir auginti raumenis ir suteikti maksimalią apkrovą tam tikriems raumenims. Šių treniruoklių būtina sudedamoji dalis – įvairaus sunkumo svarmenys.

Kardiotreniruokliai

  • Bėgimo takelis – tai populiariausias ir riebalų deginimo atžvilgiu efektyviausias treniruoklis. Būna mechaniniai ir elektriniai bėgtakiai. Šio treniruoklio pliusas – puikus dydis, kad galėtumėte jį laikyti namie.
  • Dviratis – tai irgi populiarus namų treniruoklis. Jis lavina ištvermę, stiprina kojų, nugaros ir pilvo raumenis, gerina širdies darbą. Dviračiais atliekamos gan intensyvios treniruotės.
  • Irklavimo treniruoklio nauda yra visapusiška – tai universalus treniruoklis, kuris lavina ištvermę ir duoda apkrovos visiems kūno raumenims. Šis treniruoklis užima nemažai vietos, tačiau jį turėti verta. Irklavimo treniruoklio nauda taip pat išryškėja norint pagerinti kraujotakos ir kvėpavimo funkcijas.
  • Elipsinis treniruoklis – jis ypatingas tuo, jog yra dviračio ir bėgimo takelio bei steperio mišinys, todėl laikomas itin universaliu. Šiuo treniruokliu galima puikiai lavinti visus kojų raumenis ir jis visai nekenkia sąnariams.

Jėgos treniruokliai

Šie treniruokliai dažniausiai yra įvairių konstrukcijų kombinacijos. Visavertiškam kūno tobulinimui nepakaks vien kelių rūšių svarmenų – taip pat reikėtų suoliuko, štangos, kiti mėgsta pritūpimų stakles.Taip pat būna tokių treniruoklių, kuriuos vietoj svarmenų naudojamas sportininko svoris. O jei to negana, papildomai galima pridėti svarmenų.

Visa ši įranga namie užimtų  nemažai vietos, tačiau norintiems formuoti raumenis ji būtina.

 

Parašykite komentarą

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.